Usługi DDD dla hoteli i branży hotelarskiej na wysokim poziomie to reputacja hotelu przedkładająca się na jego pozytywny wizerunek u gości i klientów oraz przewaga konkurencyjna w otoczeniu biznesowym. Dla hoteli absolutnym priorytetem w utrzymaniu renomy jest przede wszystkim zapewnienie czystych, bezpiecznych przestrzeni, wolnych od insektów i gryzoni. Zła reputacja hotelu i negatywne opinie o nim, zamieszczane np. w internecie mogą doprowadzić do prawdziwej katastrofy w postaci utraty wpływów finansowych z wynajmowanych powierzchni, a w dłuższej perspektywie mogą się skończyć upadkiem firmy. Reputacja hotelu jest więc niezwykle wrażliwym elementem budowy relacji z klientami. Wystarczy, że nadszarpnięta zostanie tylko raz, a odbudowa zaufania klientów może potrwać miesiące i lata. Obecność pluskiew lub szczurów w hotelu może przesłonić inne jego walory, takie jak przepiękne SPA, ogrody i eksluzywne drinki. Do takiego hotelu na długi czas przylgnie etykieta zapluskwionego i zaszczurzonego. Bez względu na ilość gwiazdek ocena hotelu w internecie spadnie do zera.
Zadzwoń do nas: 501489074
Usługi DDD dla hoteli = renoma i reputacja na najwyższym poziomie
Firma Pluskar24 posiada zespół doświadczonych specjalistów do identyfikacji i zwalczania insektów oraz gryzoni, jest elastyczna i dyspozycyjna. Posiadamy wachlarz metod dezynsekcji hoteli, dezynfekcji, deratyzacji. Polecamy nasze usługi DDD dla hoteli i całej branży hotelarskiej.
Pluskar24 chętnie podejmie współpracę z hotelami w zakresie utrzymania w ich przestrzeniach najwyższych standardów sanitarnych, wolnych od pluskiew, karaluchów, szczurów i myszy.
Zapewnij swoim gościom maximum komfortu i bezpieczeństwa
Serdecznie zapraszam do kontaktu
Ewa – właściciel firmy
Usługi DDD dla hoteli - dezynsekcja hotelu, deratyzacja hotelu - gwarancja utrzymania wysokich standardów w biznesie
Dlatego tak niezwykle ważne jest, aby błyskawicznie reagować na pierwsze sygnały obecności pluskiew, karaluchów, innego rodzaju insektów oraz gryzoni w hotelowej przestrzeni. Personel danego obiektu powinien być odpowiednie wyedukowany w zakresie identyfikacji owadów i gryzoni oraz stosowania środków prewencji, polegających na uniemożliwianiu im zasiedlenia hotelowych pomieszczeń i terenu. Najlepszą drogą na utrzymanie hotelu w odpowiednim standardzie sanitarnym jest utrzymanie czystości na najwyższym poziomie, zarówno części mieszkalnej – pokoi dla gości jak i części gastronomicznej – kuchni i restauracji, systematyczna kontrola pomieszczeń pod kątem obecności owadów takich jak pluskwy i karaluchy oraz gryzoni, przeprowadzanie zabiegów dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji (także prewencyjnych) we współpracy z profesjonalną firmą DDD.
Zadzwoń do nas: 501489074
Dezynsekcja i dezynfekcja w hotelach
Posiadamy w ofercie następujące usługi DDD dla hoteli:
- dezynfekcja i dezynsekcja w hotelu: materacy, poduszek, kołder, pościeli, wykładzin, podłóg, mebli;
- deodoryzacja pokojów hotelowych
- ozonowanie pomieszczeń
- deratyzacja w hotelach
- dezynsekcja kuchni hotelowej.
Deratyzacja hotelu, dezynsekcja w hotelach
Nasza oferta dla hoteli:
- dezynsekcja zaplecza gastronomicznego
- deratyzacja i dezynsekcja pomieszczeń gospodarczych
- dezynsekcja i dezynfekcja sal konferencyjnych
- dezynfekcja i dezynsekcja zaplecza kulturalnego
- dezynfekcja i dezynsekcja stref SPA.
Pluskar24. Likwidujemy w hotelach pluskwy, karaczany, prusaki i wszelkiego rodzaju insekty. Skutecznie pozbywamy się z hoteli szczurów, myszy, nornic.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o naszych usługach kliknij tutaj.
Skąd się biorą w hotelu insekty i gryzonie?
Hotel to wymarzone miejsce do bytowania insektów takich jak pluskwy domowe, karaluchy, prusaki, Przyjeżdża tu mnóstwo ludzi, z różnych stron świata, z wielu krajów o różnych standardach higienicznych. Duża gęstość zaludnienia, fluktuacja klientów, pokój obok pokoju, wiele łóżek, wciąż pojawiające się nowe bagaże sprzyjają błyskawicznemu rozprzestrzenianiu się owadów po obiekcie. Już pierwsze ślady obecności insektów np. pluskiew nie powinny być lekceważone. Pogryzieni przez pluskwy goście hotelowi to ogromne ryzyko dla wizerunku hotelu i bezpośrednie zagrożenie dla jego zysków. Karaluchy biegające w restauracjach hotelowych to z kolei okropny widok, mogący budzić uczucie obrzydzenia, zaś obecność szczurów na zapleczu hotelowej restauracji to poważne ryzyko roznoszenia szeregu groźnych chorób i bezpośrednie zagrożenie zdrowia i życia w postaci ataku agresywnego dzikiego szczura np. na dziecko gościa hotelowego.
Pluskar24. Przyjdziemy z pomocą. Usługi DDD dla hoteli.